Undervisningstilbud i bydelene

I tillegg til tilbudene under, tilbyr vi også noe musikkundervisning på skoler rundt om i kommunens bydeler. Dette kan variere noe fra år til år, så vi anbefaler å sende oss en epost.

Gitar - Kroken

Gitarundervisningen vil i all hovedsak foregå på akustisk gitar, men etter hvert vil det bli mulighet å prøve el. gitar og el. bass. Gitar er et hendig instrument til allsidig bruk, enten du spiller for deg selv og dine nærmeste eller i rocke-band og ensembler. Du kan spille i mange stilarter, både klassisk, blues, country, jazz, rock og pop. Det beste er om du har egen gitar, men du kan også leie nylonstrenggitar fra kulturskolen.

Fra 8 år

Kroken skole musikkrommet.
Mandager kl 15:00 - 15:45

For dette skoleåret!
Fortiden er det ikke mulig å få undervisning på bandtilbudet i Kroken, men vi oppfordrer interesserte å søke elevplass da dette kan endre seg.

Elevbetaling vil først bli fakturert etter at eleven har fått tilbud om plass, og faktureres to ganger årlig, henholdsvis september og februar. Faktura sendes til den som i søknaden er registrert som betaler.