Undervisningstilbud for voksne

Kulturskolen gir primært undervisning til barn og unge, men vi har enkelte tilbud som er spesielt rettet mot voksne. I musikkfagene har vi mulighet for å gi tilbud til voksne så lenge det er ledig kapasitet. Se ledige plasser musikk.

Gjør oppmerksom på at keramikkverksted for voksne har lang venteliste.

Balansekunst håndstående teknikk

Undervisning i håndstående vil inneholde øvelser for å beskytte og stabilisere håndledd og skuldre, og vi vil jobbe med håndstående-spesifikk fleksibilitet. Dette kurset er ikke egnet for personer med null bevegelseserfaring, nylige armskader, kroniske håndleddsproblemer eller hjernerystelse i løpet av det siste året. Elever med tidligere erfaring med håndstående kan søke plass, så skreddersyr vi undervisningen til gjennomsnittlig ferdighetsnivå av de som er påmeldt.

Fra 13+ og oppover

Sted:
Kulta, Alfred Hansens veg 26

Tidspunkt:
Fredager: 17:00 - 18:30

Elever som går på andre sirkus- eller teatertilbud ved Kulturskolen betaler kun ensembleavgift. Går man kun på dette tilbudet betaler man vanlig elevbetaling.

Elevbetaling vil først bli fakturert etter at eleven har fått tilbud om plass, og faktureres to ganger årlig, henholdsvis september og februar. Faktura sendes til den som i søknaden er registrert som betaler.

OBS! Det er også mulig å delta på drop-in timer. Da betaler man kun per gang, men prisen er da noe høyere. For våren 2024 er prisen per drop-in time 250 kr. Drop-in timer faktureres henholdsvis juni/juli og desember/januar.