X - Revy Grunnleggende Rådstua

Vil du jobbe med tekst, sang, skuespillerkunst og koreografi på scenen? Har du lyst til å være en del av en revygruppe? Da er dette tilbudet for deg. Revy har historie som går tilbake til gjøglerteateret, og er en folkelig form som gir en god inngang til å arbeide med samfunnsaktuelle tekster på en humoristisk måte. Vi jobber med samtiden med både brodd, snert, og glimt i øyet. I Tromsø har vi en lang tradisjon for skolerevy. Dette tilbudet er for de som er for unge for skolerevyene, men likevel har noe de vil ha sagt.

8-10 år (3.-5. klasse)

Undervisningssteder:
Rådstua Teaterhus i Vestregata 48.

Samspill/samarbeidsprosjekter/festival
Elevene vil som del av sin undervisning kunne delta i samproduksjoner med andre teatergrupper og fagfelt ved Kulturskolen. Undervisningen vil foregå på andre tidspunkt enn ordinært oppsatte timer.