Viktig informasjon om ledige plasser

Her er en liste over de fagene vi vanligvis har ledige plasser på. Vi forsøker å holde listen oppdatert til en hver tid, men vi kan dessverre ikke garantere at den alltid er 100% korrekt.

Listen er mer ment som en pekepinn på hvor det er ingen, eller korte ventelister.

Vi gjør også oppmerksom på at på enkelte fag som er delt inn i aldersbestemte grupper kan det være fullt på noen årstrinn mens andre har ledige plasser. Det gjelder f.eks ballett, barnedans og enkelte sirkusgrupper.

X - Voksenballett dagtid

Dansen er for alle - og det er aldri for sent å begynne, eller ta en kjær barndomshobby fram igjen!

I Voksenballett fokuseres det på grunnleggende teknikk og steg i klassisk ballett, og undervisninga er lagt opp til både nybegynnere og litt øvede. Timen inneholder øvelser ved barre, i senter av rommet og bevegelser over gulvet. Timen har god treningseffekt for holdningsmuskulatur, armer og ben. Øker bevegelighet, og utfordrer balanse og koordinasjon.