X - Barnerevy

InnholdHar du en revyartist i magen? Vil du jobbe med tekst, sang, skuespillerkunst og koreografi på scenen? Da er dette tilbudet for deg. Revyens historie går tilbake til gjøglerteateret, og er en folkelig form som gir en god inngang til å arbeide med samfunnsaktuelle tekster på en humoristisk måte. Vi kan si at man jobber med samtiden med både brodd, snert, og glimt i øyet. I Tromsø har vi en lang og flott tradisjon for skolerevyene. Dette tilbudet er for de som er for unge for skolerevyene, men likevel har noe de vil ha sagt.

Påmeldingsfrist: 15. juni.

Bindende påmelding og forskuddsbetaling via Vipps. Ved opptak blir det sendt ut betalingsinformasjon via e-post/sms. Det må være registrert gyldig betaling før oppstart. Dersom for få påmeldte vil ikke kurset bli gjennomført.

Med forbehold om nok deltakere.

Spørsmål kan rettes til kulturskolen@tromso.kommune eller avdelingsleder elin.danielsen@tromso.kommune.no