Jazzkombo

Kulturskolens Jazzkombo er et mellomstort ensemble for blåseinstrumenter (saxofon, trompet og trombone) og komp (gitar, piano, bass og trommer). Med medium vanskelighetsgrad og variert repertoar er bandet en fin inngangsport til rytmisk, jazzrelatert musikk, blant annet funk, blues og latinamerikansk musikk.

ca. 11-15 år.

Krav til forkunnskaper:
I tillegg til notelesing er det også ønskelig at elevene har generell god beherskelse av eget instrument, samt evne til selvstendig egenøving.

Krognessvegen 33

Øvingstid
Onsdager kl. 18-19:30

Priser:
Elever betaler ensembleavgift for å gå på dette kurset.

Elevbetaling vil først bli fakturert etter at eleven har fått tilbud om plass, og faktureres to ganger årlig, henholdsvis september og februar. Faktura sendes til den som i søknaden er registrert som betaler.