Storband

Storbandtilbudet til Kulturskolen har hatt stor interesse de siste årene. Både fra publikummere og fra våre elever.

Tilbudet gis til elever som ønsker å fordype deg i storbandgenren og spille rytmisk musikk. Det er i utgangspunktet et samspilltilbud for viderekomne Kulturskoleelever på de aktuelle instrumentene (saxofon, trompet, trombone, gitar, piano, bass og trommer), men det hender at storbandet også tar inn medlemmer som får sin instrumentundervisning andre steder.

Kulturskolens storband gjør stor suksess med sin fengende og rytmiske musikk, som spenner fra rock og funk til latinomusikk og en og annen god, gammel jazzlåt.

Tidspunkt:
Vanlig øvingstid er torsdager kl. 17.00-19.00.

Priser:

Elevbetaling vil først bli fakturert etter at eleven har fått tilbud om plass, og faktureres to ganger årlig, henholdsvis september og februar. Faktura sendes til den som i søknaden er registrert som betaler.