Kammermusikk

En kammermusikkgruppe er et lite ensemble der alle musikerne har sin egen selvstendige stemme. Her er man både solist og ensemblemusiker på en gang! De vanligste kammergruppene er kanskje strykekvartett, klavertrio og blåsekvintett, men her finnes det utallige varianter, og vi setter sammen grupper ettersom hva elevene og lærerne ønsker. Alt fra firhendig piano til slagverkensemble er mulig! Kammermusikk er en egen disiplin som du søker om plass til. Spesifiser gjerne på søknadsskjemaet hva slags gruppe du kunne tenke deg.

Alder
Elever i alle aldre som har noe erfaring på instrumentet sitt.

Undervisningssteder:
Kulturskolens lokaler i Krognessveien 33. Kammermusikkundervisning foregår ukentlig, og vi prøver å tilpasse timeplanen så det passer med elevenes øvrige timeplan på Kulturskolen.

Priser:
Elever betaler ensembleavgift for dette kurset.