Søk på alder og sted

MUSIKK OG SKUG

Irsk band

Kulturskolens irske band fordyper seg i musikk fra Irland og Skottland, og spiller fengende tunes og triste ballader i egne arrangement. Vi spiller de låtene vi liker best, og lærer låtene både på gehør og etter noter. Elevene medvirker sterkt i både å velge låter og å arrangere dem. Vi holder egne konserter hvert semester.

Instrumenter
Fiolin, bratsj, fløyte, tin whistle, banjo, gitar, bodhran, kontrabass, trekkspill, sekkepipe, harpe - eller noe annet du kan spille tunes på!

ca 12 - 18

Krav til forkunnskaper:
Noen års erfaring på instrumentet

For dette skoleåret:
På nåværende tidspunkt er det ikke mulig å få undervisning på tilbudet, men vi oppfordrer interesserte å søke elevplass da dette kan endre seg.

Elevavgiften faktureres semestervis, og faktureres midt i høst- og vårsemesteret.