Ungdomsteater - Kvaløya

Kvaløya ungdomsteater er en del av Kulturskolens kjerneprogram. I teatergruppa introduseres elevene for ulike metoder og uttrykksformer for skuespiller- og teaterarbeid. Elevene utvikler gradvis sine faglige ferdigheter innen karakterutvikling, tekst- og formforståelse, formidling og utvikling av regikonsepter, både gjennom teknikktrening og forestillingsarbeid. Det legges vekt på å styrke elevens tro på seg selv, tilhørighetempatitillit og samarbeid med andre.

10-13 år. (5.-7. klasse)

Undervisningssteder:
Slettaelva skole, Kvaløya

Samspill/samarbeidsprosjekter/festival
Elevene vil som del av sin undervisning kunne delta i samproduksjoner med andre teatergrupper og fagfelt ved Kulturskolen. Undervisningen vil foregå på andre tidspunkt enn ordinært oppsatte timer.

Elevbetaling vil først bli fakturert etter at eleven har fått tilbud om plass, og faktureres to ganger årlig, henholdsvis september og februar. Faktura sendes til den som i søknaden er registrert som betaler.
Velg