Samtidssirkus Voksen

Voksensirkus (multi gulv)
Voksensirkus er en morsom, utfordrende og litt spesiell treningsform. Vi tør å påstå at denne treningsformen finner du ikke et annet sted i Tromsø. I undervisningen trener vi hele kroppen, koordinasjon og balanse, ofte i kombinasjon. Tilbakemeldingene fra elevene er ofte  "skjønner ikke hvorfor jeg har gangsperre, vi hadde det jo bare gøy". Det er nettopp den treningen du får av sirkus, og i tillegg er det jo kult å lære seg å sjonglere, løfte hverandre på kule måter og slå et nydelig hjul.

Voksenluft (multi luft)
Voksenluft er et tilbudet for voksen fra 18 år og oppover, som har lyst på en ny og spennende treningsform, lyst til å bli sterkere, mer grasiøs og mer fleksibel. I undervisningen trener vi hele kroppen, både koordinasjon, balanse, styrke og fleksibilitet, ofte i kombinasjon. Du vil bygge ferdigheter i trapeze, tissue og ring, samt kunne sette triksene sammen til et scenisk nummer. Det er ingen plikt å fremføre, men muligheten for de som ønsker vil ofte dukke opp. Vi trener i gruppe på maks 12 stk. med 2 instruktører – så du vil få god veiledning i et sosialt felleskap.

Voksentilbudene våre har veldig spredt alder, fra ung voksen til godt voksen. Her er alle velkommen, uansett utgangspunkt.

Fra 18 - 100 år

Kulta, Alfred Hansens veg 26

OBS! Voksen sirkus (multi gulv) tilbys også som drop-in timer. Da betaler man kun per gang, men prisen er da noe høyere. For våren 2024 er prisen per drop-in time 250 kr. Drop-in timer faktureres henholdsvis juni/juli og desember/januar.