Voksenballett

Dansen er for alle - og det er aldri for sent å begynne, eller ta en kjær barndomshobby fram igjen!
I voksenballett fokuseres det på grunnleggende teknikk og steg i klassisk ballett, og undervisninga er lagt opp til både nybegynnere og litt øvede. Undervisningen fokuserer på øvelser ved barre, i senter av rommet og bevegelser over gulvet. Undervisningen gir god treningseffekt for holdningsmuskulatur, armer og ben, øker bevegelighet og utfordrer balanse og koordinasjon.

Åpent for alle voksne

Kulturskolen, Krognessvegen 33

Utstyr:
Mykt tøy som du kan bevege det lett i og sokker eller ballettsko på bena.

Se egen oversikt over kulturskolens priser her. Merk at prisene som er oppgitt gjelder per år, og semesteravgiften vil derfor være halvparten av oppgitt beløp.

Elevbetaling vil først bli fakturert etter at eleven har fått tilbud om plass, og faktureres to ganger årlig, henholdsvis september og februar. Faktura sendes til den som i søknaden er registrert som betaler.