Musikal - fase 1.
Dette tilbudet gir grunnleggende innføring i musikalfaget, hvor man lærer å uttrykke seg gjennom bruk av sang, dans og skuespill.
Det er ingen krav til forkunnskaper, alle er velkommen!

Vi har som mål å opprette også Musikal-fase 2 for nye elever mellom 13 og 14 år. Mer info kommer.
Musikal fase 3 er for elever fra 15 år.

Undervisning er på onsdag mellom kl 18.00 og kl.21.00. Fase 1 kl.18.00-19.00 og fase 3 fra 19.00-20.00. Forbehold om endring.
Det er ønskelig at elevene i produksjons/forestillings tid kan være hele ettermiddagen.

Fra 10 år
(Er du en elev som har gått før på musikal for barn og er over 13 år, du kan bli tilbud plass på Musikal-fase 3. Ta kontakt).

Forestillinger:
Klassen har forestillinger/visninger gjennom året, og deltar noen ganger på kulturskolens musikal på våren