Viktig informasjon om ledige plasser

Her er en liste over de fagene vi vanligvis har ledige plasser på. Vi forsøker å holde listen oppdatert til en hver tid, men vi kan dessverre ikke garantere at den alltid er 100% korrekt.

Listen er mer ment som en pekepinn på hvor det er ingen, eller korte ventelister.

Vi gjør også oppmerksom på at på enkelte fag som er delt inn i aldersbestemte grupper kan det være fullt på noen årstrinn mens andre har ledige plasser. Det gjelder f.eks ballett, barnedans og enkelte sirkusgrupper.

X - Kirsten Sand junior – sommerskole for juniorstrykere

Sommerorkesterskole for strykere på juniornivå, som har spilt fra ca. 2 – 6 år. Vi kommer til å spille masse orkester, men også ha undervisning i grupper, og ha nivådelt teori- og notelære. Tilbudet passer både for elever som har spilt en stund, og for dere som skal starte i juniororkester fra høsten.

“Ensemblespill er en viktig del av instrumental-/vokalopplæringa i alle faser. Større fellesensembler kan samle elever fra alle programmer og elever med opplæring i andre kunstfag. Dette kan gi tilgang til viktige sosiale erfaringer, felles musikkopplevelser, skape gode relasjoner og bidra til integrering av minoritetsspråklige elever.”

26.6.2020

Bindende påmelding og forskuddsbetaling via Vipps. Ved opptak blir det sendt ut betalingsinformasjon via e-post/sms. Det må være registrert gyldig betaling før oppstart. Dersom for få påmeldte vil ikke kurset bli gjennomført.