Innhold
Deltageren skal få jobbe med 3D bygge språket på mange forskjellige måter, og få erfaringer om hva det er som får en form til å stå solid oppreist, og hva som utfordrer dette.
Det skal jobbes med leire som skal brennes, leire som ikke skal brennes og andre form materialer. Det skal jobbes med bruksform, å lage seg en kopp å drikke av og en skål å spise av.
Og det skal jobbes med kreativt abstrakt formspråk og figurativt formspråk.
Hvis været tillater oss det så tar vi kanskje turen ut i kunstskolens fantastisk hage og jobber med større felles form prosjekter, eller små individuelle, med hønsenetting og av alle pappeskene som vi samler på hos oss. Hva kan det bli og hvor lenge vil det vare før naturen tar det tilbake?

NB: Gruppen er fulltegnet, men du er velkommen til å melde deg på venteliste.

Bindende påmelding og forskuddsbetaling via Vipps. Ved opptak blir det sendt ut betalingsinformasjon via e-post/sms. Det må være registrert gyldig betaling før oppstart. Dersom for få påmeldte vil ikke kurset bli gjennomført.

Med forbehold om nok deltakere.

Spørsmål kan rettes til avdelingsleder for visuell kunst hilde.renee.opdal@tromso.kommune.no eller kulturskolen@tromso.kommune.