21. og 22. mars

Med pensel, palett, farger, blyant & kull, pastell, saks og papir skal vi fantaserer oss inn i eventyr og barnesanger og lage våre egne illustrasjoner og billedfortellinger. Vi skal lære litt om farger, strek og flate, klippe og lime, male, tegne stort og bredt. Vi skal bli kjent med ulike tegneredskaper som maling, kull, tusj, maling, blyant og pastell. Hva skjer når vi blander ulike teknikker i samme bilde? Fargelære, er rød bare rødt, eller kan vi finne det i mange nyanser som passer akkurat til vårt bilde? Hvor tykk og hvor tynn kan en strek være? Vi skal også se på hvordan kunstnere gjennom bilder har tolket/illustrert eventyr og fortellinger. Kanskje vi lager en helt egen fortelling?

950,- inkl materiell

Ta med matpakke eller noe og spise hvis du mener du trenger det, vi serverer saft