X - Musikkteknologi

Musikkteknologi er for elever som ønsker å lære om hvordan man bruker digitale verktøy for å komponere og arrangere musikk. Kulturskolen stiller med laptop og aktuell programvare på undervisningsstedet. Vi lærer også grunnleggende teori om hvordan man jobber teknisk med lyd i et studio og på en scene. Undervisningen er prosjektbasert og faget skal også bistå kulturskolens prosjekter og produksjoner i form av komposisjoner og/eller øvrig teknikk som en del av undervisningen. Musikkteknologi er et kjerneprogram for de elevene som allerede har musikkundervisning ved Kulturskolen i Tromsø. Det er ønskelig at elevene på forhånd har kjennskap til notelesing og grunnleggende musikkteori.

7 klasse ca 12 år og oppover

Undervisningssteder:
Tvibit, Parkgata 27, 9008 Tromsø, Mulitrom 1. Musikkteknologi foregår ukentlig.

For dette skoleåret!
Fortiden er det ikke mulig å få undervisning på tilbudet, men vi oppfordrer interesserte å søke elevplass da dette kan endre seg.