Sommerskole Barnerevy - uke 33

Vi gjør oppmerksom om at gruppen er fulltegnet, men vi tar likevel imot søkere til venteliste hvis noe skulle oppstå, så bare søk.

BARNEREVY 9-13 år

Er du glad i tekst, sang, skuespillerkunst og koreografi? Har du lyst til å være del av en revygruppe? Da er dette noe for deg. Revyen går tilbake til gjøglerteateret, og er en folkelig form som gir inngang til samfunnsaktuelle tekster på en morsom måte. Vi jobber med samtiden med både brodd, snert, og glimt i øyet.

9-15 år

Dato:
14.-18. august (mandag - fredag)

Klokkeslett:
10.00 – 14.00 hver dag.

Hvor:
Kulturskolen, Krognessvegen 33

kr 1200,-.(NB! Påmelding er bindende)

Klær/ treningstøy:
Ta med: matpakke, vannflaske og klær til å bevege seg i.

Spørsmål kan rettes til kulturskolen@tromso.kommune.no eller avdelingsleder Elin.Danielsen@tromso.kommune.no

Velkommen til en morsom uke med sirkus- og teaterlek.