Jazzdans

Jazzdans kjennetegnes av rytme, energi og danseglede. Undervisningen har fokus på at elevene utvikler styrke, musikalitet, formidling og teknikk gjennom ulike øvelser og trinnkombinasjoner til variert musikk.

Vi har egne jazzgrupper for elever fra 8 år og helt opp til avansert nivå. På øverste nivå forbereder vi elevene til videre studier og utdanning innenfor dans:

Jazz 1 = fra 8 år.
Jazz 2 = 9-10 år
Jazz 3 = 10-11 år
Jazz 4 = 11-12 år
Jazz 5 = 12-14 år
Jazz 6 = 15 år +
Jazz 7= 15 år+
Jazz 8 = opptaksprøve (søk plass på jazz 7 først)

Undervisningssteder:
Kulturskolen, Krognessvegen 33

Forestillinger:
Elevene på jazzdans er med på Dansekarusellen i Kulturhuset om våren, og diverse andre prosjekter og forestillinger.

Elevbetaling vil først bli fakturert etter at eleven har fått tilbud om plass, og faktureres to ganger årlig, henholdsvis september og februar. Faktura sendes til den som i søknaden er registrert som betaler.
Velg