Sommerskole Luftakro - uke 33

LUFTACRO

Kurs i Luftakrobatikk med sirkusartist og pedagog Camilla Therese Karlsen.
Vi gjentar suksessen fra august 2021 og planlegger kurs i luftakrobatikk for elever som er øvet i luftakrobatikk og har god styrke.
Deltagere må greie å holde egen kroppsvekt og kunne gå opp-ned uten hjelp, fra hengende posisjon.
Det legges opp til å lære nye teknikker, bevegelser og fall, prøve å lage egne kombinasjoner i lufta, evt lage egen koreografi.
I tillegg gjør vi styrketrening, bevegelighetstrening, håndstående og gulvakrobatikk hver økt for å utvikle kroppskontroll og bevegelseskvalitet. Kanskje prøver vi å kombinere gulv og luft?
Velkommen til en utfordrende uke med luftakrobatikk som hovedfokus.

12 år og oppover

Dato:
14.-18. august (mandag - fredag)

Klokkeslett:
10.00 – 14.00 hver dag.

Hvor:
Kulta Black Box, Alfred Hansensv. 26, 9020 Tromsdalen

kr 1200,-.(NB! Påmelding er bindende)

Klær/ treningstøy:
Ta med: matpakke, vannflaske og klær til å bevege seg i. Unngå klær med glidelås.

Krav til forkunnskaper:
Tidligere sirkuselever, kurset passer ikke for nybegynnere.

Spørsmål kan rettes til kulturskolen@tromso.kommune.no eller avdelingsleder Elin.Danielsen@tromso.kommune.no

Velkommen til en morsom uke med sirkus- og teaterlek.