Sommerskole SommerCamp - uke 26

Velkommen til årets Sommercamp for alle mellom 9 og 12 år!

Denne uken er fylt med dans, moro og glede. Vi starter sommerferien med å ha det gøy sammen! Vi tar for oss ulike dansesjangere som ballett, jazz og moderne, der barna blant annet skal lage egne koreografier.  Vi legger opp at alt arbeidet gjennom uka skal avslutte med ei forrykende forestilling, hvor alle venner og foresatte er velkommen! Forestillingen er gratis og er i Kulturskolens Aula.

9 til 12 år
Dato:
24 - 28 juni  (mandag - fredag)
Klokkeslett:
9.15 – 15.00 hver dag.
Hvor:
Kulturskolen, Tromsø kommune, Krognessveien 33, 9006 Tromsø.
kr 2000,-.(NB! Påmelding er bindende)
Påmeldingsfrist:
29 april 2024
(men meld på også etter den dato, det kan være noen ledige plasser!)

Innhold og hva skal dere ta med:
Det blir morsomme lange dager fylt med dans og fysisk aktivitet. Ha med en stor matpakke til lunsj. Skolen stiller med frukt, kjeks og saft. Ta også med en drikkeflaske som dere kan fylle med vann.

Klær/ treningstøy:
Dere trener i tights/joggebukse og t-skjorte. Dere må også ha riktig fottøy - både ballettsko og jazzsko fungerer. Ta også med joggesko i tilfellet vi går ut en tur. Ha alltid med nok klær som gir mulighet for å ta av et plagg eler to om det blir varmt, og som man kan ta på seg igjen om det blir kaldt. Husk at selv om det er varmt og fint ute kan det bli kjølig inne, det er derfor viktig å huske på å ha en ekstra genser i bagen også på en solskinnsdag.

Spørsmål kan rettes til kulturskolen@tromso.kommune.no eller avdelingsleder for dans sally.parkinson@tromso.kommune.no

Velkommen til en spennende danseuke.