Viktig informasjon om ledige plasser

Her er en liste over de fagene vi vanligvis har ledige plasser på. Vi forsøker å holde listen oppdatert til en hver tid, men vi kan dessverre ikke garantere at den alltid er 100% korrekt.

Listen er mer ment som en pekepinn på hvor det er ingen, eller korte ventelister.

Vi gjør også oppmerksom på at på enkelte fag som er delt inn i aldersbestemte grupper kan det være fullt på noen årstrinn mens andre har ledige plasser. Det gjelder f.eks ballett, barnedans og enkelte sirkusgrupper.

Aspirantkoret
Undervisningen er basert på lek. Vi jobber med sangleker og enkle korarrangementer for å lære og bruke stemmen alene og i lag med andre. Vi ønsker å forberede elevene til å starte i hovedkoret Treklang. Dette gjør vi bl.a. ved å øve på struktur, samhandling og selvsagt mye sang.

Treklang:
Her er det større fokus på flerstemt sang og sangteknikk. Vi jobber med tekniske elementer som klang, pust, holdning og gehør. Trygghet og fellesskap er viktig for å skape et godt læringsmiljø, og vi bruker fortsatt leker både for det sosiale og musikalske.

Sirius:
Vi jobber med korsang innen flere sjangre, f.eks klassisk, pop, musikal. Vi jobber fortsatt med de tekniske elementene som klang, pust, holdning og gehør. Sosialt samspill danner grunnlaget for god læring og gode musikalske uttrykk og står i fokus her.