Valmis, válmmaš, gå! Samisk og kvensk samspill

Visste du at kulturskolen har et tilbud for deg som har lyst  å holde på med kvensk eller samisk musikk?
Det trenges ikke forkunnskaper, verken når det gjelder språk eller instrumenferdigheter! Herborg Rundberg og Kristin Mellem setter sammen grupper etter alder og nivå, og alle som har lyst kan bli med! Du kan få prøve deg på sang, joik, tangenter, felespell, fortellinger, trommer eller andre instrument. Vi tar veldig gjerne imot erfarne musikanter også!

Vet du noen som dette kan passe for? Hjelp oss gjerne å spre ordet!

Alder::
Skolealder, men tilbudet passer best for mellomtrinnet, ungdomsskole og opp.
Gruppene blir satt sammen i aldersbestemte grupper.

Krognessvegen 33

Besetning
Alle instrumenter, inkludert sang

Priser:
Elever betaler kun ensembleavgift på dette tilbudet

Elevbetaling vil først bli fakturert etter at eleven har fått tilbud om plass, og faktureres to ganger årlig, henholdsvis september og februar. Faktura sendes til den som i søknaden er registrert som betaler.